به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از چالش ها و موانع اساسی فراروی توسعه این استان و شهرستان بویراحمد همواره دامن زدن بیش از حد به برخی مسایل حاشیه ای و سیاسی و گره زدن مسایل به موضوع انتخابات است.

وی تصریح کرد: برخی مدیران که نمی خواهند پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند با ترفندهای مختلف سعی در تشویش اذهان جامعه و حتی امنیتی کردن برخی مسایل به ویژه عرصه حساس انتخابات هستند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه اولویت اساسی و شاه کلید انتخابات حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در این عرصه سرنوشت ساز است، گفت: قانون فصل الخطاب و همه چیز را در مورد انتخابات مشخص کرده است.

وی بر ضرورت سلامت و تامین امنیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: راهبرد اصلی مجریان و ناظران انتخابات علاوه بر مشارکت پرشور مردم ، برگزاری سالم، قانونمند و بدون کمترین تنش در این عرصه حساس خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی ها وانسجام میان همه هیات های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان بویراحمد به شایسته ترین و بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد.

 کناری ناامید کردن و تشدید نارضایتی های مردم و استفاده از واژه های نامانوسی همچون تحریم انتخابات را بازی در زمین دشمن دانست و از رسانه ها، نخبگان و افراد دارای نفوذ و تریبون خواست برای تلطیف فضای جامعه ، ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش فرصت های چانه زنی ، انسجام و همدلی میان جریان های سیاسی و پرهیز از دوگانگی ها و خرده گیری های بی مورد در این سال حساس انتخاباتی همت کنند.

فرماندار بویراحمد همچون بسیاری از نخبگان، دلسوزان و فرهیختگان این استان که دل در گرو پیشرفت و آبادانی دیارشان دارند خودزنی ها، سیاست زدگی های بیش از حد و برخی نگاه های خاص منطقه ای را آفت جدی و سهم مهلک در توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی نقش ممتاز و تعیین کننده رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی و برجسته سازی نگاه های مثبت و ایجاد امید و نشاط اجتماعی در بین مردم به جای سیاه نمایی ها و برخی التهاب آفرینی های کاذب را یادآور شد و گفت: در کنار برخی مشکلات و معیشتی و رفاهی و نارضایتی های مردم در بخش های مختلف اما نباید از خدمات رسانی ها در شرایط سخت امروز نیز غافل شد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.