به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، دکتر سعید جاودان سیرت  شامگاه شنبه در اولین نشست خبری این مرکز درمانی با اهالی رسانه بیان کرد : ظرف یک ماه آینده با حضور متخصصین داخلی، عفونی ،جراحی ،اطفال، زنان، و قلب راه انداری خواهد شد و ما آماده ارائه خدمت به مردم و جامعه خواهیم بود .

جاودان سیرت در ادامه اظهار داشت: هم اکون بخش های اطفال ،جراحی ، سی سی یو ،شیمی درمانی ،زنان و نوزدان در این مرکز درمانی فعالیت می کنند .

وی با اعلام اینکه واحدهای پاراکلینیک آزمایشکاه ،رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه تخصصی و سرپایی فعالیت دارند عنوان کرد: علاوه بر این بخش ها در آینده نزردیک سی تی اسکن راه اندازی خواهد شد ،که در این راستا هزینه پرداخت شده و بزودی آماده ارائه خدمت به مردم عزیز خواهد بود .

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بخش ناباروری را از نیازهای شهر یاسوج اعلام کرد و گفت : با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان استارت بخش ناباروری زده شده است وتا اوایل پاییز به بهره برداری خواهد رسید .

سعید جاودان سیرت با اعلام اینکه بخش دیالیز با همکاری خیرین راه اندازی خواهد شد افزود: در بخش گردشگران سلامت امیدواریم با تامین اعتبار اماده بهره برداری شود .

جاودان سیرت خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیمارستان در بخش های جراحی عمومی، عروق و تیراکس فعال است و در روزهای شنبه تا دوشنبه جراجی انجام می شود .

وی ابراز داشت : بیمارستان بر اساس رسالت خود می بایست یک سری برنامه استراتژیک در برنامه خود داشته باشد .

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بیان کرد: با تکیه بر علم و برنامه ،علم محوری را در سر لوحه کار خودمان قرار دادیم و با تاکید بر رعایت قوانین و توجه به دستورات رئیس دانشگتاه برنامه ریزی های خود را انجام دادیم .

سعید جاودان سیرت اضافه کرد: توجه ویژه به پرسنل بیمارستان بعنوان سرمایه های اصلی بیمارستان را مد نظر قرارمی دهیم.

جاودان سیرت ادامه داد: ارائه خدمات با کیفیت بالا یکی از برنامه های بلند ما هست که در اتیه صحبت ها و دیدگاههای مردم در راستای خدمات مطلوب است .

وی خاطرنشان کرد: توانمند سازی نیروی انسانی و تدوین برنامه استراتزیک ۵ ساله بیمارستان مد نظر ما است اعتقاد داریم در مجموعه بیمارستانی بخاطر خدمت به مردم تمرکز نیروها بر انجام وظیفه کاری شان باشد .

سرپرست بزرگترین مرکز درمانی استان گفت: معتقدیم در محیط بیمارستان سیاسی کاری از کار اجرایی باید جدا باشد چون این روح مقدس با جان و روح بیمار سر و کار دارد .

سعید جاودان سیرت اعلام کرد: باید تعامل سازنده با سایر دستگاههاو دیگر سیستم ها وجود داشته باشد و با نماینده تعامل داشته باشد و اعتقاد داریم که باید به نیروی انسانی خود توجه ویزه داشته باشیم .

جاودان سیرت ضمن تقدیر از غلام محمد زارعی گفت: لازم است ازخدمات و زحمت های نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم که در سطح استان ووزارت تلاش کردند و اعتبار ترزیق کردند که پی گیری های ایشان در این خصوص زبانزد بود .

وی گفت : جا دارد از زحمات دکتر یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و معاونین وی جهت همکاری های فراوان با بیمارستان تقدیر کنم .

وی افزود: یکی از نکاتی که دغدغه ما است بحث نیروی انسانی بیمارستان است همه دوستان عزیز و کسانی که در دستی بر اتش دارند تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این عزیزان برداشته اند و قدم های خوبی برداشته شده است امیدواریم ظرف هفته اینده مشکلات را به هر طریقی که دسنتگاهای نظارتی تصمیم گرفتند حل شود .

جاودان سیرت گفت:بالغ بر ۱۰۰ نفر که در حوزه های مختلف بیمارستان مشغول بکار هستند که راه اندازی این بیمارستان مرهون زحمات همین پرسنل است .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1244872
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.