نماینده اسدآباد مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه منسوجات غیربافتینه نانوون در اسدآباد خبر داد.
اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اعلام این خبر، افزود: این کارخانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با بیش از 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه احداث کارخانه کاغذ سنگ در اسدآباد نهایی شده است، ادامه داد: ساخت کارخانه کاغذ سنگی تحول عظیمی هم در رفع مشکل کاغذ در کشور و هم در حوزه اشتغال شهرستان ایجاد خواهد کرد.
رنجبرزاده در ادامه با اشاره به قطعی شدن ساخت و احداث دو سد تغذیه مصنوعی با اعتبار 4 میلیارد تومان در اسدآباد تصریح کرد: بیمارستان آموزشی درمانی 128 تختخوابی در اسدآباد احداث خواهد شد که این بیمارستان جدید اسدآباد 1.5 برابر بیمارستان 128 تختخوابی قائم(عج) فعلی شهرستان خواهد بود و در ردیف بودجه دارای اعتبار است.
وی همچنین با اشاره به آزادراه همدان- کرمانشاه که از اسدآباد عبور می کند، گفت: این طرح نیز دارای ردیف بودجه بوده و در وضعیت مطالعه قرار دارد که امسال دارای 22 میلیارد تومان اعتبار است. 
رنجبرزاده با بیان اینکه اسدآباد در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، افزود: با پیگیری های لازم 5 ردیف بودجه در این دوره از مجلس برای اسدآباد ایجاد کردیم که کاربزرگی برای شهرستان به شمار می رود.
وی راه آهن، تونل گردنه اسدآباد، آزادراه همدان- کرمانشاه و بیمارستان آموزشی درمانی 128 تختخوابی را از جمله طرح های بزرگ این شهرستان عنوان کرد که در قانون دارای ردیف مستقل بودجه شده اند و در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر راه آهن اسدآباد امسال دارای 30 میلیارد تومان اعتبار بوده که باید فعلا مطالعات این طرح انجام شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.