رئیس بیمارستان حشمتیه سبزوار گفت:میخ ۵ سانتی‌متری از قلب جوانی در سبزوار خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، مرتضی راستی افزود: این جوان در پی فرو رفتن میخ به ناحیه قفسه سینه اش از شهرستان داورزن به بیمارستان حشمتیه سبزوار منتقل شده بود.

وی ادامه داد: این جوان با کاهش هوشیاری و افت شدید علایم حیاتی به بیمارستان انتقال یافت و به سرعت به اتاق عمل فرستاده شد و پس از بررسی وضعیت، مشخص شد یک میخ پنج سانتیمتری از سمت چپ استخوان جناق بیمار وارد بدن او شده و به بطن راست قلبش آسیب وارد کرده است.

رئیس بیمارستان حشمتیه سبزوار ادامه داد: تیم جراحی قلب این بیمارستان بلافاصله با باز کردن قفسه سینه همراه با انجام ماساژ باز قلب، در یک عمل جراحی یک و نیم ساعته موفق به خارج کردن میخ از قلب این بیمار شد.

راستی افزود: بیمار یاد شده پس از دریافت خدمات مورد نیاز و پس از هوشیاری کامل هم اینک در وضعیت عمومی مطلوبی به سر می‌برد.

بیمارستان ۲۴۵ تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار با بخش‌های فوق تخصصی اطفال و نوزادان، قلب، بخش جراحی، مراقبت‌های ویژه سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب، اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و درمانگاه‌های تخصصی، ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را در این شهرستان بر عهده دارد.

این بیمارستان چند روز پیش با دریافت مجوز کد آی. پی. دی صلاحیت پذیرش توریست سلامت و جواز پذیرش بیماران خارجی را دریافت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.