به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز دوشنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت:  برای اجرای برنامه‌های ارتش در این استان از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: موقعیت توپوگرافی استان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های مختلف ارتش بخصوص آموزش تکاوران و نیروهای رزمی ارتش است.

کلانتری افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از فرزندان این استان در ارتش مشغول خدمت هستند،راه اندازی کانون بازنشستگان در این استان ضروری است.

وی اضافه کرد: استان برای راه اندازی این کانون و حمایت از فرزندان شایسته ارتش حمایت خواهد کرد.

کلانتری تصریح کرد: این استان بیش از یکهزار و ۸۸۰ شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده که از این تعداد ۲۶۶ شهید ارتشی بودند.

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده و امروز مسئولان باید خود را مدیون این مردم بدانند و با تمام توان در راه خدمت صادقانه گام بردارند.

استاندار با تاکید بر اینکه مردم استان به سلحشوری و دفاع از نظام و ارزش‌ها شهره هستند، عنوان کرد: ارتش در دوران جنگ در کنار سایر نیروهای نظامی از جمله بسیج، سپاه و نیروهای مردمی با تمام قوا و قدرت از ارزش ها و مرزهای کشور دفاع کردند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد امنیت و آسایش همه جانبه امروز در ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، ایثارگری و جانفشانی فرزندان غیوری دانست که با تمام وجود و توان از مرزهای جغرافیایی،دینی و اعتقادی دفاع می کنند و باید شکرگزار این نعمت امنیت بود.

۷۵۳۱/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.