آیت الله سید احمد خاتمی روز چهارشنبه در جمع ارتشیان لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان اظهار داشت: ارتش ما ارتشی در تراز جمهوری اسلامی، محبوب ملت،  امام و مقام معظم رهبری است.


وی افزود : ۴۸ هزار شهید آمار پر افتخاری از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ملت باید ارزش این افتخار ارتش را بدانند و مایه مباهات است که هم در عرصه دفاع مقدس و هم در عرصه خدمات مردمی موفق بوده است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با یاداوری اینکه رژه همافران در محضر امام خمینی(ره) کمر شاه را شکست، گفت: مرمی بودن افتخاری بس برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است چون بدنه ارتش از مردم است و هیچ گاه در مقابل مردم نمی ایستد.


وی خاطرنشان کرد: زمانی بود که منافقین شعار شیطانی انحلال ارتش را سر می دادند که امام در مقابل توطئه بزرگ آنها ایستاد و از ارتش حمایت کرد و این ارتش در خدمت نظام اسلامی قرار گرفت و به فضل خداوند نقش ارزنده خود را در این چهل سال از جمله در جنگ تحمیلی ایفا کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان هم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم و انقلاب اسلامی بوده و در قائله های مختلف حضوری مستمر داشت و ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد.


امیر سرتیپ میرزایی اعلام کرد: تمام تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای و تروریستی را رصد می‌کنیم و برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داریم و اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد اقدام و پاسخ ما سخت و سنگین خواهد بود.

۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.