به گزارش ایرنا،غلامرضا تاجگردون پنجشنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران گچساران با اشاره رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع نخبگان نظام جمهوری اسلامی  درباره حمایت از دولت اظهار داشت: تلاش برای انسجام ملی مهمترین وظیفه نخبگان است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی فشارهای خارجی چاره ای جز مقاومت  وجود ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مجلس در اصل تلاش بر کاهش فشار بر مردم وفاق دارند اما در نحوه اجرای آن اختلاف نظر دارند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت درباره برجام گفت: اروپا باید از عزت خود  در مقابل آمریکا دفاع کند.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: مسئولان با خدمتگذاری مدبرانه آثار ماندگاری برجا بگذارند تا رضایت مردم را کسب کنند. 

تاجگردون ابراز داشت: دولت تدبیر و امید در شهرستان های گچساران و باشت در بخش های کشاورزی،زیرساخت های راه،بهداشت و درمان، گاز،آب و سایر امکانات اولیه  خدمات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات ناشی از تحریم ها و مشکلات خارجی است گفت: با وزارت نفت درباره انجام ۱۲ طرح در زمینه های نفت توافق شد که اجرای چهار پروژه اقتصادی به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار برای شهرستان نفتخیز گچساران ابلاغ شد  اما به دلیل تحریم ها به مرحله اجرا نرسید.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره فرار مالیاتی پزشکان گفت: براساس مصوبه مجلس پزشکان موظف به نصب کارتخوان هستند.

تاجگردون افزود:با بررسی های انجام شده و به نقل از سازمان امور مالیاتی ۹۰درصد از پزشکان کارت خوان نصب کرده اند و نباید یک صنف را  به خاطر قانون شکنی عده ای زیر سوال برد. 

 در این نشست خبرنگاران نبود بیمه،مسکن و پایین بودن درآمد را به عنوان مشکلات فعالان رسانه عنوان کردند.

در پایان این  آیین از خبرنگاران شهرستان های گچساران و باشت با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

شهرستان های گچساران و باشت با حدود ۱۵۰ هزار نفر در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۸۱۴۳/۶۱۱۰


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.