مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مستند 13قسمتی گردشگری در این شبکه خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان امیر رئوف، مواهب طبیعی این خطه را جلوه ای زیبا ازآفرینش دانست و گفت: با هدف معرفی زیبایی‌ها و پتانسیل های کم نظیر استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پرداختن به توانمندی های استان در بخش های مختلف گردشگری  مستندی فاخر در شبکه دنا کلید خورد.

وی ساحت این مستند را در۱۳قسمت 30 دقیقه ای  بیان کرد و افزود: یکی از توانمندی های بالقوه استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد مبحث گردشگری آن است که می توان با معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی بکر و زیبایش زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی و همچنین سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد حضور بازیگران نام آشنای تلویزیون ایران همچون سرکار خانم زهرا سعیدی که سال های قبل به واسطه همکاری با شبکه استانی دنا ساکن شهر یاسوج بودند  و سایر نخبگان استان کهگیلویه و بویر احمد در این مجموعه مستند را یکی از ویژگی های بارز آن برشمرد.

رئوف به عوامل سازنده این مجموعه 13 قسمتی پرداخت و تصریح کرد: عوامل سازنده این مستند یک تیم حرفه ای و بومی هستند که در سال های اخیر مستندهای فاخری از جمله مستندهای سرزمین چهار فصل، سرزمین پارس، نقش های ماندگار، زیبایی های ایران و ...  را در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تولید کردند.  

وی در پایان عوامل سازنده این مستند را علی لایق زاده کارگردان، عبدالرضا حیدری اردکانی نویسنده، سید جواد هادی اصل و شایان غفاری به عنوان فیلمبردار و صدای ماندگار استاد بهروز رضوی به عنوان گوینده معرفی کرد.

پخش این مستند در۱۳قسمت 30 دقیقه ای  تولید و ازشبکه دنا پخش می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.