فرماندار کهگیلویه گفت: جهت گیری ها را به سمت کاهش آسیب ها سوق دهیم و با حرف و سخنرانی مشکلات حل نمی شوند.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علیرضا اتابک در نشست ستاد امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: رسانه ها درد و رنج مردم را بیان می کنند و نقدهایشان هم باید منصفانه باشد.
فرماندار کهگیلویه بیان کرد: با توجه به شناخت و مطالعات افکار عمومی در جامعه، یکی از دغدغه های بنده سوق دادن کارها به سمت و سوی مسائل اجتماعی است.
وی تصریح کرد: جامعه ای که متخلف به اخلاق باشد باشد و باورهای دینی خود را تقویت کند ضریب اطمینان بیشتری دارد و دچار آسیب نخواهد شد.
اتابک اظهار کرد: باید باورهای مردم را تقویت کنیم تا زندگی آرام بخشی داشته باشند و وظیفه مسئولین است این سازکار را در جامعه نهادینه کنند.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: اگر لغزش ها زیاد شود جامعه مطمئن نیست و نمی توانیم آن را کنترل و اهداف از پیش تعیین شده رو در آن اجرا کنیم.
اتابک با بیان اینکه نهادهای فرهنگی رسالتشان این است باورهای مردم را تقویت کنند، گفت: جامعه ای ک فرهنگ آن ساخته شود روحیه کار و تلاش هم در آن زیاد خواهد شد.
وی آسیب ها را متنوع عنوان و با بیان اینکه شاخص های آماری چیزی دیگری را نشان می دهد، افزود: وقتی جامعه رو به پیشرفت است متناسب با رشد تکنولوژی آسیب ها تنوع جدیدتری پیدا کردند و مبارزه با این آسیب ها هم مقابله با روز خود را می طلبد.
اتابک خواستار شناسایی آسیب ها متناسب با نوع آن آسیب شد و تصریح کرد: جهت گیری ها را به سمت کاهش آسیب ها سوق دهیم، با حرف و سخنرانی مشکلات حل نمی شوند.
فرماندار کهگیلویه گفت: باید رسالت هایمان را درست انجام دهیم، تلاش فرهنگی کنیم و تشکل های مردم نهاد پای کار بیاریم.
وی در ادامه صحبت های خود حقوق شهروندی را یک اصل در جامعه عنوان و بیان کرد: همه باید به آن احترام بگذاریم، ما نسبت به مردم تعهد داریم و برای خدمت بر مردم پشت میز نشسته ایم ومردم باید از قبل خدمات ما بهره مند شوند.
اتابک با بیان اینکه اصل  خدمات شهروندی یعنی خدمات دولت و نظام در بستر قانونی درست ارائه شود، گفت: ما نباید کاری کنیم مردم دچار سردرگمی و یاس از خدمات دولتی شوند، در سیستم اداری کرامت مردم حفظ شود.
وی رعایت عفاف و حجاب را یک مسئله شرعی برای هر مسلمانی عنوان و خاطرنشان کرد: همه ما باید رعایت مسائل شرعی را داشته باشد علی الخصوص در سیستم نظام جمهوری اسلامی که از سفره انقلاب استفاده میکنیم.
اتابک با بیان اینکه حجاب درونی انسان با ظاهر او یکی باشد اضافه کرد: جهت گیری ها باید اسلامی باشد،سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد و جامعه را یاس آلود نکنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.