فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه فرماندار باید از آزادی عمل برخوردار باشد، گفت: ولی این آزادی عمل از ما سلب شد به طوری که اختیار عزل و نصب نداشتیم. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، جعفر نیکبخت در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مردم این شهرستان مردمی قانع هستند، افزود: همین قانع بودن باعث شد از بسیاری احقاق خود محروم بمانند. فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه فرماندار باید از آزادی عمل برخوردار باشد، گفت: ولی این آزادی عمل از ما سلب شد به طوری که اختیار عزل و نصب نداشتیم. وی تصریح کرد: امام(ره) با کاپیتولاسیون مبارزه کرد اما هنوز حوزه استانداری استان ما این حق را برای خود نگه داشته و استفاده میکند. نیکبخت از نامهربانیهای همکاران خود تا حوزه استانداری سخن به میان آورد و اظهار کرد: این نامهربانیها از حوزه سیاسی استانداری شروع شد و حتی به درگیری لفظی هم کشید. وی ادامه داد: حتی فرم اطلاعاتی بنده را نیز پس از 6 ماه تکمیل و ارسال نشد که با پادرمیانی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فرم اطلاعتی تکمیل و تایید شد.
نیکبخت از اضافه شدن نامهربانیهای کهگیلویه هم خبر داد و گفت: اینجور نامهربانیها انگیزه کار را از آدم میگیرد.
وی با بیان اینکه استعفایم در بهمن صورت گرفت عنوان کرد: با بارش رحمت الهی در بهمن ماه و وقوع سیل، شرایط را مناسب ندیدیم که تنش دیگری به شهرستان اضافه کنیم.
نیکبخت ادامه داد: مجددا 28 فروردین استعفای خود را تقدیم استانداری کردم و به هر دلایلی صلاح ندیدند که آن را رسانه ای کنند.
وی با بیان اینکه کهگیلویه فرصت های زیادی را از دست داد خاطرنشان کرد: برای توسعه یک منطقه باید زیرساخت ها فراهم شود و ما هم آن چیزی که در توان داشتیم انجام دادیم.
وی معارضات اجتماعی را مانع توسعه و پیشرفت دانست و اضافه کرد: باید معارضات کم شود تا شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.