رای مردم هم چون ناموس ما است و مطمئن می‌گویم تصمیم گیرنده اصلی مردم هستند و این را با اطمینان خاطر بیان می‌کنم اگر سند شش دانگ همه دنیا را به نام من بزنند از رای مردم پاسداری خواهم کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، همایش بزرگ هم اندیشی و همدلی اقوام گچساران با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حسین کلانتری استاندار، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین شهرستان و معتمدین در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

 حسین کلانتری در نشست هم اندیشی و هم دلی در گچساران، اظهارداشت: به جرات باید بگویم که نشست مهمی است و خوشحالیم در این جمع آحاد مردم حضور یافته‌ایم.

وی باتشریح وضعیت کنونی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: ما باید تکلیف خودمان را با خودمان روشن کنیم و اگر بخواهیم زندگی کنیم باید اخلاقیات و تقوا را پیشه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و به عنوان استاندار می‌گویم با همین منابع در این استان می توانیم بهتر از اکنون باشیم، خاطرنشان کرد:‌ استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در کشور است.

کلانتری گفت: در همین شهرستان گچساران و باشت و دیگر شهرستان ها منابع خوبی وجود دارد و ظرفیت های گردشگری این استان در کشور واقعا کم نظیر است اما گاهی اوقات محدودیت های مصنوعی و خلاف حق، مانع اجرای حق می شود که در این زمینه بزرگان باید کمک کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: در همین گچساران مجموعه‌ای از اقوام زندگی می‌کنند و تنها ترک و لر نیستند بلکه دیگر اقوام کرد و عرب و غیره نیز در این شهرستان ساکن هستند و باید همه ظرفیت ها را در این شهر دید.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو هم ادامه داد: انتخابات پروسه ای دارد که در زمان خودش انجام می‌گیرد و امروز اعلام می کنم اجازه نخواهم داد یک رای به نفع قوم و حزبی جابجا شود.

کلانتری گفت: رای مردم هم چون ناموس ما است و مطمئن می‌گویم تصمیم گیرنده اصلی مردم هستند و این را با اطمینان خاطر بیان می‌کنم اگر سند شش دانگ همه دنیا را به نام من بزنند از رای مردم پاسداری خواهم کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.