اسحاق غلامپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا پایان سال ۱۳۹۵ تعداد ورزشکاران بیمه شده کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ هزار نفر بود.

وی افزود: تعداد ورزشکاران بیمه شده کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال ۱۳۹۷ به ۲۷ هزار نفر رسید.

رئیس هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسب چنین موفقیت مهمی نتیجه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم از سوی این هیأت به ورزشکاران استان در مورد اهمیت، ضرورت و نقش ارزنده بیمه ورزشی در ارتقای روزافزون سلامت جسمی آنان است.

غلامپور عنوان کرد: هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۷۴ تأسیس و راه اندازی شد و هم اینک نیز حدود ۲۴ سال از فعالیت آن می گذرد.

وی ابراز داشت: این هیأت بازوی اجرایی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تضمین سلامت جسمی ورزشکاران مرد و زن رشته های مختلف استان و توان بخشی هر چه بیشتر به آنان خواهد بود.

وی گفت: هیأت پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز به ویژه در زمینه توان بخشی به ورزشکاران این استان است.

غلامپور اظهار داشت: دوره های آموزشی تغذیه و روانشناسی ورزشی به طور مستمر و در طول سال از سوی این هیأت برای ورزشکاران، مربیان و داوران کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

۷۵۳۵/۶۱۱۰    

  

     

    

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.