سیده فریبا حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این معلمان شامل احسان بهرامی، مسلم جوانمردی و پروین نیکزاد در دوره ابتدایی و فاطمه مرتضوی، طاهره سیاهپور و پورانداخت ایمانی در مقطع متوسطه اول است.
وی افزود: 200 معلم ورزش مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد از 13 شهرستان و منطقه استان در مرحله شهرستانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی با یکدیگر رقابت کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 24 معلم ورزش استان راهی مرحله استانی این جشنواره شدند.
حسینی عنوان کرد: از مجموع این 24 نفر نیز 6 معلم ورزش کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی راه یافتند.
وی ابراز داشت: در مراحل شهرستانی و استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در کهگیلویه و بویراحمد شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت در دوره ابتدایی و شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران نیز در مقطع متوسطه اول به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
حسینی گفت: مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در دوره های ابتدایی و متوسطه اول تابستان امسال در تهران برگزار می شود.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 153 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.