به گزارش ایرنا، سالار قاسمی روز یکشنبه در نشست تدوین اجرای سند تحول بنیادین اظهارداشت : 6 زیر نظام سند تحول بنیادین به عنوان اصول اصلی آموزش و پرورش است.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوان این 6 زیر نظام سند تحول بنیادین را اجرایی کرد باید
منسجم در کنار هم عمل کنیم.
وی از اجرای سند تحول بنیادین و تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای صحیح آن به عنوان بالاترین سند آموزشی کشور یاد کرد و یادآورشد: سند تحول بنیادین یکی از تخصصی ترین سند آموزشی و تربیتی و فرهنگی کشور است که می بایست در تمامی سطوح آموزش و پرورش اجرایی شود.
وی بیان داشت : لازم است معاونین و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق اجرای آن را در اولویت اصلی کاری روزانه خود قراردهند.
وی تصریح کرد: کار های زیادی در البرز برای ایجاد ساختار و اجرای این سند انجام شده که نیاز به تلاش و کار بیشتر دارد.
قاسمی اضافه کرد: توجیه مدیران مناطق نسبت به ساختار برنامه سند تحول ، جریان سازی و تسریع در برنامه اجرایی ابلاغی سند تحول بنیادین در سطوح منطقه ، ابلاغ برنامه به مناطق و شهرستان ها پس از تدوین نهایی برنامه استان و هماهنگی با واحد های تخصصی در ستاد و راهبری مدارس در 2 بستر تعالی و تدبیر به عنوان مبنای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در دستور کاری این اداره کل قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تمهیداتی برای تبیین سند تحول اندیشیده شده که می توان به برگزاری نشست های توجیهی و آموزشی در استان در سطوح ستاد و مناطق ، توجیه و آموزش کاربردی اولیا و استفاده مطلوب از ظرفیت اعضای شوراهای مدارس تشکل های دانش آموزی و اعضای مجلس دانش آموزی اشاره کرد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.