مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش تیم های عملیاتی اتفاقاتی این شرکت برای خدمات رسانی لازم به مشترکین برق در زمان وقوع بارش‌ها و سیل های احتمالی آینده در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در نشستی با شهردار باشت گفت: تمامی تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب در زمان سیل های احتمالی آینده در شرکت توزیع نیروی برق استان اندیشیده شده و امیدواریم شاهد خسارت به شبکه‌های توزیع برق نباشیم.

وی از آمادگی تمامی تیم های عملیاتی اتفاقاتی این شرکت در شرایط کنونی هم خبرداد و اظهارداشت: آموزش های لازم به پرسنل نواحی در زمان سیل ها ارائه شده و واحدهای ایمنی با تمام توان برای پشتیبانی به حالت آماده باش در آمده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۲۰۰ نفر از پرسنل این شرکت برای بارش های آینده در این استان به حالت آماده باش درآمده و مدیران نواحی هم حق خروج از استان و ناحیه تحت مدیریت خود را تا مساعد شدن جوی ندارند.

راهزادی با بیان اینکه خسارات وارده سیل به تاسیسات برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۳۲ میلیارد ریال بوده است، اظهارداشت: بیشترین خسارات وارده مربوط به تاسیسات برقی شهرستان بویراحمد بوده است.

شهردار باشت هم در این نشست از آمادگی  شهرداری این شهر با شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان بارش ها خبرداد و خاطرنشان کرد: تمامی امکانات شهرداری برای بارش های آینده هم اکنون آماده است.

سید لطف الله موسوی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با شهرداری باشت همکاری های لازم را داشته که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مردم از مسئولان توقع و انتظار خدمات رسانی مناسب را دارند که این خدمات باید به نحو مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.