نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، طولانی‌شدن پروژه ملی پاتاوه - دهدشت را شرم آور خواند و شروع عملیات اجرایی آن را مربوط به سفر رهبری انقلاب به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۷۳ عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی پور در نشست مدیریت بحران استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، اظهارداشت: طولانی شدن پروژه پاتاوه_ دهدشت شرم آور است چرا که وزرا و استانداران متعددی آن را تجربه کردند اما به سرانجام نرسید که امیدوارم پرونده این پروژه با حضور آقای اسلامی بسته شود.

وی با تشکر از سپاه پاسداران، هلال احمر و همه کسانی که در سیل اخیر کنار مردم بودند و کار امداد و نجات مردم را انجام دادند، به وضعیت کنونی راههای ارتباطی مناطق چاروسا و دیشموک زد و خاطرنشان کرد: گازرسانی به آن مناطق اقدام بزرگی بوده و امیدوارم با ملی شدن جاده و وصل شدن آن از طریق جاده دم عباس به پاتاوه_ دهدشت خدمت دیگری به این مردم انجام دهیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی  با تشکر از وزیر راه و شهرسازی، گفت: در بازدیدى که به همراه مهندس اسلامی از محور دهدشت پاتاوه داشتیم، قول تکمیل این محور که از اهمیت بالایى برخوردار است را از آقاى وزیر گرفتیم و طبق دستور وزیر، نهایتا تا نیمه دوم سال جاری پیشرفت فیزیکی این پروژه به جاى خوبى خواهد رسید و کار بهترى که انجام شد ورودی‌هاى شهر دهدشت بود که مقرر شد راهدارى و راه و شهرسازى کهگیلویه این کار را انجام دهند به گونه ای که کار زیرسازى و روشنایی توسط راهدارى و آسفالت آن نیز توسط اداره راه و شهرسازى انجام شود.

هاشمی پور با قدردانی از زحمات ادارات راهداری و راه و شهرسازی افزود: امیدوارم که این برنامه ریزی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و مردم هرچه سریع تر شاهد آغاز عملیات اجرایی این مطالبه عمومی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.