سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته در چهارمین روز مرحله گروهی المپیاد استعداد یابی هاکی دختران در یاسوج پنج بازی برگزار شد.
وی افزود: در اولین بازی تیم آذربایجان شرقی با یک گل بر قم غلبه کرد و فارس با 2 گل بر خراسان جنوبی پیروز شد.
علوی بیان کرد: اصفهان با 2 گل از سد تیم همدان گذشت و دیدار مرکزی با کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با گیلان بدون گل به پایان رسید.
وی عنوان کرد: امروز پنجم آذر در پنجمین روز و در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های همدان با فارس، مرکزی با اصفهان و گیلان با کهگیلویه و بویراحمد به مصاف هم می‌روند.
المپیاد استعدادهای برتر هاکی دختران کشور روز پنجشنبه یکم آذر و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج مرکز این استان آغاز شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابت‌ها شناسایی دختران هاکی باز مستعد کشور برای حضور در انتخابی بازی‌های المپیک سال 2020 توکیوی ژاپن است.
این رقابت‌ها به مدت 6 روز و از اول تا ششم آذر امسال با حضور 200 دختر هاکی باز زیر 15 سال از 11 استان کشور برگزار می‌شود.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، قم، خوزستان، فارس و ایلام در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.