غلامحسین کردستانچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: والیبالیست های امید استان در دربی آذربایجان با برتری سه بر 2 برابر آذربایجان شرقی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی بیان کرد: تیم امید آذربایجان غربی بدون حضور ملی پوشان عازم این مسابقات شده است و امروز در صورت پیروزی مقابل تیم مازندران به دیدار فینال راه پیدا می کند.
وی ادامه داد: تیم البرز در دیگر دیدارهای این گروه سه بر یک اصفهان را شکست داد، گیلان نیز با همین نتیجه مازندران را از پیش رو برداشت و گلستان در سه ست پیاپی توابع تهران را مغلوب کرد.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال این استان با کسب 2 پیروزی مقابل تیم های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و 2 شکست در برابر توابع تهران و گلستان جواز حضور در جمع چهار تیم را کسب کرد.
کردستانچی اضافه کرد: «رضا زرندی» از شهرستان میاندوآب هدایت تیم امید آذربایجان غربی را در این دوره از رقابت ها بر عهده دارد.
به گزارش ایرنا مرداد ماه امسال تیم والیبال جوانان استان با قبول سه شکست و یک پیروزی از راهیابی به مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور بازماند.
امسال تیم والیبال دختران نوجوان آذربایجان غربی نیز در دیدار فینال با کسب پیروزی مقابل چهار محال و بختیاری بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور جای گرفت.
تیم والیبال نوجوانان پسر آذربایجان غربی نیز طی سال های 1394 و 1395 عنوان قهرمانی ایران را کسب کرده بود.
7156/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.