به گزارش ایرنا، خداکرام نیک مرام پیش از این به عنوان مستشار دادگاه های تجدید نظر کهگیلویه وبویراحمد فعالیت می کرد.
حسین نگین تاجی که پیش از نیک مرام عهده دار این مسئولیت بود در دادسرای انتظامی قضات قوه قضائیه در تهران مشغول به کار می شود.
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد در آیین معارفه خود گفت: جلوگیری از اطاله دادرسی به ویژه در پرونده های حقوقی ، الکترونیکی کردن فرآیند رسیدگی و برخورد قاطع با مخلان امنیت عمومی از جمله رویکردها و اولویت های دستگاه قضایی در این شهرستان است.
نیک مرام اظهار داشت: دستگاه قضایی ضمن تکریم و رعایت اخلاق نسبت به شهروندان و تعامل و همراهی با سایر قوا اما در برخورد با مخلان و افراد شرور قاطع خواهد بود.
وی با بیان اینکه قضات و دستگاه قضایی وامدار هیچ شخص،گروه و جریان خاصی نیست گفت: حاشیه امنی برای هیچ شخص مخل امنیت عمومی در هر جایگاه و مقامی وجود نخواهد داشت.
حسین نگین تاجی رئیس کل پیشین دادگاه های عمومی وانقلاب بویراحمد نیز گفت: این شهرستان در زمینه الکترونیکی کردن پرونده های قضایی رتبه دوم کشوری را در سال 96 کسب کرد.
وی ابراز داشت: خروجی پرونده ها از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 6درصد افزایش داشته است.
نگین تاجی تصریح کرد: ظرف سه سال گذشته تاکنون و در راستای طرح آرشیو الکترونیکی پرونده ها، بیش از 50 هزار پرونده پالایش، اسکن و امحا شد.
بویراحمد با جمعیتی نزدیک به 290 هزار نفر بزرگترین شهرستان در میان شهرستان های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد است.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.