به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح 2 طرح ورزشی در شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: این طرح ها شامل افتتاح چهار سالن ورزشی، 2 چمن زمین ورزشی و مجموعه سوارکاری هستند.
وی افزود: مجموعه سوارکاری بویراحمد «واقع در روستای محمد آباد» نخستین مجموعه ساخته شده در کهگیلویه و بویراحمد است.
کناری بیان کرد: افتتاح این طرح ها به رشد سرانه و توسعه ورزش شهرستان بویراحمد کمک شایانی خواهند کرد.
وی عنوان کرد: در اولین روز از هفته ورزش 2 سالن ورزشی در روستا های شهرستان بویراحمد علی آباد یاسوج و منصورخانی کاکان افتتاح شدند.
امروز پنجشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی 2 طرح در شهرستان بویراحمد با اعتبار 25 میلیارد ریال به نمایندگی از هشت طرح افتتاحی و کلنگ زنی به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح شدند.
شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال (26 مهر تا 2 آبان) شامل «40 سال ورزش، 40 سال افتخار» و رویکرد آن نیز ایجاد فضای عمومی نشاط اجتماعی بین مردم از طریق مشارکت آنان در فعالیت های ورزشی است.
روزشمار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال شامل 26 مهر روز اخلاق و فرهنگ عاشورایی، 27 مهر روز فعالیت های اجتماعی و خانواده، 28 مهر روز جوان، تربیت و پویایی، 29 مهر روز تندرستی مادران، زنان و دختران، 30 مهر روز امید، همدلی و همزبانی، اول آبان روز آگاهی بخشی جامعه و سلامت شهروندان و دوم آبان نیز روز ورزش روستایی است.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.