به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز شنبه در بازدید جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از بخش کبگیان با اشاره به اینکه این 2 مسیر شامل 2 قطعه هفت کیلومتری است، اظهار داشت: پنج کیلومتر از مسیر اول آسفالت شده و برای اجرای 2 کیلومتر مابقی 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: 3.5 کیلومتر از مسیر دوم نیز آسفالت شده و برای اجرای مابقی آن 18 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
کناری بیان کرد: 120 میلیارد ریال برای اجرای طرح های زیرساختی در بخش کبگیان پیش بینی می شود.
وی عنوان کرد: بخش کبگیان دارای 80 روستا است که از این تعداد 24 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند.
کناری ابراز داشت: مهمترین مصوبات بازدید امروز جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از بخش کبگیان شامل آبرسانی به 29 روستا، اجرای طرح هادی در پنج روستای بزرگ، تخصیص آب به 6 هزار هکتار زمین کشاورزی از طریق رودخانه چیتاب، تأمین روشنایی معابر شهر چیتاب و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه بوده است.
بخش کبگیان بویراحمد به مرکزیت شهر چیتاب با حدود 12 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
جاده ملی پاتاوه - دهدشت به طول 137 کیلومتر از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد در سال 1373 است.
این جاده جزو مهمترین طرح ‌های راهسازی کهگیلویه و بویراحمد است که با افتتاح آن علاوه بر کوتاه‌ تر شدن مسیر اصفهان به بنادر جنوبی کشور بیش از 400 روستای محروم در 2 شهرستان بویراحمد و کهگیلویه با جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر از نعمت راه مناسب برخوردار خواهند شد.
این جاده دارای چهار فاز است که طول قطعه های اول و سوم آن به ترتیب 26 و 20 کیلومتر و قطعه های دوم و چهارم نیز به ترتیب 28 و 63 کیلومتر است.
7535/1662/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.