مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در 6 ماهه دوم سالجاری بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه پروژه‌های توسعه‌ای درمان در اردبیل جذب خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، قادر برجی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: در طول سنوات گذشته با خروج نیروهای بازنشسته از بدنه درمان استان نیروهای تخصصی وارد کار شدند و اردبیل تنها استانی بود که همتراز نیروهای موجود نسبت به تامین نیرو در آن اقدام شد.
وی از برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در 20 مهرماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ما در جذب نیرو در اردبیل مشکلی نداریم و با مساعدت رئیس سازمان تامین اجتماعی اردبیل در جذب و استخدام نیروهای جدید و تازه نفس جزو استان‌های پیشرو است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های عمرانی اردبیل در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: در 26 سال گذشته که بیمارستان تامین اجتماعی در اردبیل احداث شده است ما شاهد توسعه زیرساخت‌ها در حد نیاز و طلب استان نبودیم اما در سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی بزرگ و متفاوتی در اردبیل در نظر گرفته شده که احداث و تکمیل درمانگاه نمین از رهاورد سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به استان اردبیل است.
برجی از مکان‌یابی مناسب برای درمانگاه نمین خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه زمین در نظر گرفته شده برای این درمانگاه مناسب نبود در جریان سفر مدیرعامل تامین اجتماعی به اردبیل و با در نظر گرفتن مکان مناسب برای آن شاهد انجام عملیات ساخت این درمانگاه هستیم.
وی همچنین به کلنگ‌زنی درمانگاه شهرستان گرمی اشاره کرد و افزود: فضای فیزیکی بیمارستان سبلان که سالیان سال بود به صورت جنرال فعال بود با توجه به نیاز برای گسرش فضای فیزیکی آن وارد عمل شدیم که با گسترش آن به متراژ 5 هزار و 500 متر مربع بنا داریم فضای فعلی بیمارستان را به یک و نیم برابر وضعیت فعلی برسانیم که با مبادله موافقتنامه آن و ابلاغ برای اجرا در حال طراحی و نقشه و برگزاری مناقصه هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل استانداردسازی درمانگاه‌ها و راه‌اندازی بخش‌های آنژیوگرافی و قلب و تجهیز بخش ccu را از برنامه‌های اساسی در نظر گرفته شده اعلام کرد و گفت: شایسته نیست که ما با قرار گرفتن در قطب پرجمعیت شهر اردبیل بیماران قلبی را به دیگر بیمارستان‌ها ارجاع دهیم و براین اساس با راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی و قلب در بیمارستان سبلان موافقت شده است.
برجی به اورژانس بیمارستان سبلان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان اشاره و تصریح کرد: بخش اورژانس در ماه‌های اخیر یکی از اورژانس‌های نمونه استان خواهد بود که با ابلاغ اعتبارات مناسب بنا داریم تا اورژانس را در یک هزار و 500 مترمربع و مطابق با استانداردهای روز دنیا توسعه و تجهیز کنیم.
وی همچنین احداث درمانگاه شماره دو اردبیل در خیابان اتوبوسرانی شهرک سبلان را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: این درمانگاه جزو مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی است که با راه‌اندازی و توسعه زیرساخت‌های آن میزان قابل توجهی از بار ترافیکی شهر را کاهش خواهیم داد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تجهیز اتاق پزشکان بیمارستان سبلان با تامین اعتبار مورد نیاز، زیباسازی محوطه بیمارستان سبلان، ایجاد پارکینگ ویژه کارکنان در پشت بیمارستان در زمینی به وسعت 4 هزار مترمربع، راه‌اندازی و ایجاد باند هلی‌کوپتر هواپیمای اورژانس ... را از دیگر طرح‌های اجرا شده در بیمارستان اعلام کرد.
برجی انجام تعهدات مالی بیمارستان را در راستای اعتمادسازی با شرکای اجتماعی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان اردبیل بالغ بر 15 میلیارد تومان از بدهی‌ها به صورت تنخواه و در 6 ماهه گذشته پرداخت شده که با این میزان اعتبار بسیاری از معضلات ما رفع شد.
وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سالجاری باید در راستای پروژه‌های عمرانی بالغ ببر 20 میلیارد تومان اعتبار جذب شود، بیان کرد: با جذب این اعتبارات قطعا در ماه‌های آینده بسیاری از مشکلات زیرساختی حوزه درمان رفع خواه شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک با تقدیر از زحمان کمالیفر مدیر پیشین بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: ما در راستای ارتقای شغلی و انتصابات در 9 ماهه اخیر به صورت عادلانه اقدام کردیم و علیرغم اینکه یک تشکیلات جوان در استان تلقی می‌شویم نهایت تلاش خود را بکار بستیم تا اندک بی‌عدالتی در پرداختی‌ها و مطالبات همکاران صور نگیرد.
برجی خدمت در تامین اجتماعی را جزو عبادت‌های خالص به پیشگاه خداوند اعلام کرد و گفت: ما در این مکان با قشری روبرو هستیم که غیر از خدا کسی را ندارند و بر همین اساس معتقدیم خدمت به این افراد اصلا سلیقه‌پذیر نیست و نباید با دیدگاه سیاسی به این حوزه نگاه کنیم.
وی اعمال سلیقه‌های شخصی و سیاسی در حوزه درمان را قابل قبول ندانست و خاطرنشان کرد: جامعه هدف تامین اجتماعی اغلب از قشر محروم جامعه هستند که با خون دل حق بیمه‌های خود را پرداخت می‌کنند که این دور از انصاف است که در برخورد با این افراد اعمال نظرهای سیاسی و سلیقه‌ای را شاهد باشیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل همچنین با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همراهی تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان اردبیل در تخصیص اعتبارات به ساخت و احداث درمانگاه‌ها، اظهار کرد: نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی همواره جزو یاوران و همراهان ما در استان بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.