جبار کیانی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتاق بازرگانی به عنوان نهاد تشکل‌های بخش خصوصی طبق قانون وظیفه دارد از تمام انجمن‌ها، تشکل‌ها و فدراسیون‌های این بخش حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه تشکل‌های بخش خصوصی می‌توانند بسیار تأثیر گذار باشند اظهار داشت: اگر درست عمل شود کهگیلویه و بویراحمد سهم بسیار مهمی در توسعه صادرات غیر نفتی کشور خواهد داشت.
کیانی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان بسیار بالا است اضافه کرد: با وجود سه هزار و 500 نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان باید یک توازن و ارتباط معنا داری میان ظرفیت‌های طبیعی و انسانی برقرار کرد.
وی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با وجود سه هزار و 500 نفر دانش آموخته نتوانسته است موجودیت خود را به شکل جدی اثبات کند و این به دلیل نگاه مدیران تشکل‌ها نسبت به مجموعه دولت است.
کیانی اضافه کرد: تا زمانی که تشکل‌ها خود را مولود دولت بدانند و منتظر چتر حمایتی دولت باشند اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
وی گفت: اتاق بازرگانی یاسوج این آمادگی را دارد که در تمامی حوزه‌های علمی و تخصصی، تجاری و حضور در بازارها و نمایشگاه‌های بین‌المللی به اعضای خود خدمات ارائه دهد.
کیانی پور افزود: توجه به اقلیم استان و ایجاد کارآفرینی‌های کوچک با توجه به مسائل زیست محیطی بسیار تأثیرگذارتر از فعالیت‌های صنعتی استان خواهد بود.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.