به گزارش ایرنا، امیرحسین منظمی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: روز‌های گذشته اعتباراتی به هیأت ‌های والیبال استان ‌ها تخصیص داده شد تا برنامه ‌های مورد نظر خود را بهتر اجرا کنند.
وی با اشاره به ضعف زیرساختی کهگیلویه و بویراحمد در رشته والیبال، افزود: متولیان ورزش این استان تلاش و رایزنی لازم برای رفع این مشکل را انجام دهند.
دبیر فدراسیون والیبال بیان کرد: تشکیل موزه افتخارات در 2 بخش مردان و زنان و بهره گیری از نقطه نظرات سازنده پیشکسوتان با جدیت در دستور کار هیأت‌ های والیبال استان ‌ها به ویژه کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد.
منظمی عنوان کرد: برنامه ‌های هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد به طور هدفمند اجرا و از تمامی امکانات و ظرفیت‌ های استان در این راستا استفاده شود.
وی ابراز داشت: توجه جدی تر به والیبال زنان کشور در دستور کار فدراسیون بوده و امید است موفقیت های چشمگیری از سوی آنان در عرصه ملی و بین المللی کسب شود.
2 نفر برای تصدی پست ریاست هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد کاندیدا شده بودند که یک نفر از آنها انصراف داد.
تعداد اعضای مجمع انتخایاتی هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد 18 نفر بود که از این تعداد 16 نفر حق رأی داشتند.
از مجموع 16 رأی مأخوذه سید محمدکاظم نظری با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2018 از 18 شهریور تا هشتم مهر امسال در 2 کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار شد.
اردشیر راد رئیس پیشین هیأت والیبال کهگیلویه و بویراحمد در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در 29 بهمن سال 1396 جان باخت.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.