به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از مسابقات که جمعه شب پایان یافت، تیم های کاراته ستارگان ایران و منتخب گیلان در سالن آکادمی کاراته مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت به رقابت پرداختند و در نهایت، تیم متتخب گیلان با نتیجه سه بر 2 ، ستارگان کاراته ایران را شکست داد‌.
تیم منتخب ستارگان کاراته متشکل از علی مسکینی ، امیر رضا میرزایی ، بهمن عسگری ، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده بود و تیم منتخب کاراته گیلان با ترکیب جواد رنجبر ، مهدی رحیمی نژاد ، الیاس محمد زاده ، محمدرضا گیلانپور و محمد قاهری رو در روی ستارگان کاراته ایران قرار گرفت.
در جریان این مسابقه ، جواد رنجبر از گیلان برابر علی مسکینی به برتری رسید ، مهدی رحیمی نژاد از گیلان امیررضا میرزایی را شکست داد و الیاس محمدزاده از تیم گیلان مقابل بهمن عسگری به برتری رسید.
همچنین ذبیخ الله پورشیب کاپیتان تیم ملی و عضو ستارگان ایران مقابل محمدرضا گیلان پور پیروز شد و سجاد گنج زاده نفر اول رنکینگ کاراته جهان در وزن 84 + کیلوگرم موفق شد محمد قاهری از گیلان را شکست دهد.
در مسابقه جام ستارگان کاراته، مربیان، داوران و پیشکسوتان کاراته و همچنین تعدادی از ملی پوشان گیلانی رشته های ورزشی مختلف حضور داشتند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.