به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز یکشنبه در آیین استقبال از چهار بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی عضو تیم ملی رول ‌بال اسکیت بانوان در یاسوج اظهار داشت: تیم ملی رول‌ بال اسکیت بانوان با درخشش بازیکنان این استان به نام های سیده نجمه عبدالله ‌پور، مهناز آشتیانی، ویدا پیره و شیوا دانشمند توانست نایب قهرمانی جهان را کسب کند.
تیم ملی اسکیت رول بال بانوان در دیدار پایانی رقابت های جهانی در کشور بنگلادش روز چهارم اسفند سال جاری با نتیجه 6 بر 4 مغلوب تیم هند شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
وی افزود که این چهار بانوی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد توانستند در این رقابت ها برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند.
تقوی بیان کرد: این ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد ثابت کردند که بانوان استان از ظرفیت قابل توجهی برخوردارند و باید استفاده بهینه تری از این استعداد‌ها شود.
وی عنوان کرد که این چهار ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد بهترین الگوی دیگر بانوان استان در عرصه ورزشی و اجتماعی هستند.
تقوی نبود حامی مالی را مهمترین مشکل ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد دانست و ابراز داشت: ضعف و کمبود در ورزش استان ‌های مختلف کشور وجود دارد و تنها مختص این استان نیست.
وی گفت که با پیگیری ها و بررسی های لازم آسیب‌ شناسی در ورزش کهگیلویه و بویراحمد انجام و تلاش می شود که مشکلات آن کاهش یابد.
تقوی اظهار داشت: باید با تلاش و همکاری تمامی ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 بخش آقایان و بانوان زمینه توسعه روز افزون ورزش همگانی و رسیدن به ورزش قهرمانی در این استان فراهم شود.
وی افزود که زیرساخت‌ های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی نیاز ورزشکاران این استان نیست.
تقوی بیان کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درصدد توسعه زیرساخت ‌های ورزشی و ارتقای ورزش این استان با کمک و حمایت مدیران استانی هستند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 46 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.