نماینده کهگیلویه در مجلس تاکیدکرد: اگر جایی مشکل اساسی هست، گردن دیگران نیندازیم، مقصر مشکلات، مجلس و دولت است، مقصر ضعف مدیریت و ناکارآمدی مدیران است که نمی‌توانند عین چشمه بجوشند؛ مشکل از خودمان است، چراغ موشی برداشته و بدنبال چه می‌گردیم؟

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، سردار عدل  هاشمی‌پور در جمع مردم بهمئی گفت: مشکل ما اختلافات داخلی است، مشکل کشور از چپ و راست است، مشکل از کار و کاسبی هایی است که درست شده است ؛ من می خواهم خودم و صندلی ام را حفظ کنم، فقط خودم باشم غافل از اینکه فرصت ها مثل برق می گذرد و این پست و مسئولیت ها تمام می‌شود.

وی افزود: اگر بخواهیم مشکلات درست شود، ترامپ و امثال ترامپ حلال مشکلات ما نیستند، رفع مشکلات تنها توسط همین مسئولان با بازنگری در سیاست‌ها و ساختار سازمان‌ها با مدیریت جهادی و روح انقلابی، با جان‌فشانی و سوختن عده‌ای مسئول صورت می‌گیرد و می‌توان بر مشکلات فائق آمد در غیر این‌صورت روز به روز بر مشکلات اضافه می شود.

هاشمی پور با بیان اینکه دولت باید کابینه خود را ترمیم کند، گفت: نه ما درست انتخاب می‌کنیم و نه دولت درست پیشنهاد میدهد که امیدوارم اکنون که کشور بیش از همیشه نیاز به وحدت دارد، دولت درست پیشنهاد دهد و مجلس هم خدایی انتخاب کند و نیروهای کارآمد فارغ از مسائل جناحی وباندی سرکار بیایند.

وی افزود:چپ و راست در کشور مُرد، دفن شدند، باید مراسم بگیریم و فاتحه هر دو را بخوانیم، هر دو جواب ندادند، اگر می دادند سرنوشت ما این نبود ؛بنده تعجب می کنم هنوز عده‌ای در استان ما موضع می‌گیرند، مشکلات مردم تنها مسائل سیاسی نیست ، مردم آگاه و بصیرند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: من همین‌جا قسم جلاله می خورم چیزی که باعث عقب ماندگی شهرستان بهمئی شد، همین سیاسی کاری و باند بازی‌هاست؛ کشور ما فقیر نیست، بیایید دور هم جمع شویم و  از این فرصت ها و منابع خدادادی به خوبی استفاده کنیم، به هم نپریم، حسادت نورزیم و به مسائل حاشیه‌ای بی سر و ته نپردازیم.

هاشمی پور افزود: مشکلات اقتصادی آسانسوری بالا رفتند، شک نکنید آسانسوری هم پایین می آیند به شرطی که تیم اقتصادی دولت به خوبی ترمیم شود ما هم به عنوان نمایندگان مردم  کمک می کنیم به شرطی که نیروهای کارآمد،لایق و متخصص بفرستد، که آزموده را آزمودن خطاست تا مشکلات حل شود وگرنه هیچ جای دنیا کسی به دنبال حل مشکلات ما نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.