به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز پنجشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انتظار می رود که رسانه های این استان نیز اقدام به انتشار اخبار مثبت در راستای افزایش امید و نشاط بین مردم استان کنند.
وی افزود: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد روشنگری های لازم در زمینه تأثیر تحریم های دشمنان در بروز وضعیت نامناسب کنونی اقتصادی کشور را انجام دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طایفه گرایی، پارتی بازی، بروکراسی اداری و تبعیض در جذب نیرو از مهمترین نمونه های منکر در دستگاه های اجرایی این استان است که باید برای رفع آنها تلاش و همت بیشتری از سوی متولیان امر انجام شود.
نظری عنوان کرد: تذکر لسانی از سوی آمران به معروف و ناهیان از منکر در کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت احترام افراد و پرهیز از هرگونه برخورد نامناسب باشد.
وی با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم، ابراز داشت: یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و هفته نخست ماه محرم هر سال نیز به همین عنوان نامگذاری شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مداحان و سخنرانان در آیین های سوگواری ماه محرم امسال در این استان بیش از پیش به اهداف نهضت کربلا اشاره کنند.
نظری اظهار داشت: هیأت های عزاداری کهگیلویه و بویراحمد در ماه محرم امسال از هرگونه آلودگی صوتی یا ایجاد سد معبر به طور جدی بپرهیزند زیرا در سال های قبل سبب اعتراض عده ای از مردم استان شده بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ماه محرم فرصتی ارزنده برای ترویج هر چه بیشتر فرایض امر به معروف و نهی از منکر است که باید مورد استفاده بهینه در این استان قرار گیرد.
نظری عنوان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر ارزیابی خواهد شد و انتظار می رود که نهادهای دولتی کم کار استان فعال تر شوند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.