به گزارش ایرنا ، شکرالله حسن بیگی روز سه شنبه در آئین معارفه فرماندار جدید قرچک که در کانون فرهنگی ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : هر مدیر در زمان معارفه ، باید به فکر جلسه خداحافظی خود نیز باشد و در طول دوران خدمت به گونه ای رفتار کند که علاوه بر رضایت خداوند ، رضایت خلق به عنوان ولی نعمتان جامعه را نیز به دست آورد.
وی افزود: درجریان خدمت رسانی به مردم و فعالیت ها ، ممکن است اختلاف سلیقه و نظر نیز وجود داشته باشد که اگر از این اختلاف سلائق به درستی استفاده شود ، کارها پیشرفت می کند و اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد ، کارها ابتر مانده و موجب تخریب افراد می شود.
وی تأکید کرد: انتقاد سازنده همیشه قابل پذیرش است و اگر به قصد تخریب باشد ، باید از آن پرهیز کرد.
حسن بیگی با اشاره به روند انتخاب فرمانداران در استان تهران گفت : در رابطه با تعیین فرماندار ، بنده و مدیرکل سیاسی ارزیابی خود را انجام داده و پس از حصول اطمینان ، نتیجه را با ارائه دلایل به استاندار منتقل می کنیم.
وی تأکید کرد: این که برخی از افراد اظهار می دارند که در انتخاب فرماندار کسی فشار می آورد ، نامه می نویسند و یا سفارش می کنند قطعا این گونه نیست و استانداری تهران خود نسبت به انتخاب نماینده دولت در شهرستان ها اقدام می کند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: درانتخاب حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری ورامین و حسین عباسی سرپرست فرمانداری پیشوا نیز این رویه انجام شد ، ممکن است که با برخی از افراد مشورت کنیم ولی زیر بار فشار هیچ کس برای انتخاب فرماندار نمی رویم.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت :به تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی توصیه می کنیم که در مراسم و مجالسی که به مناسبت هفته دولت برپا می شود حضورپیدا کرده و خدمات دولت که در اصل همان خدمات نظام است را به مردم بازگو کنند.
حسن بیگی گفت : امروز دشمنان انقلاب و اسلام تلاش دارند تا با جنگ روانی و اقتصادی شدید و با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی ، مردم را نسبت به آینده نظام نا امید و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهند.
وی تأکید کرد: همه مسئولان وظیفه دارند تا از فرصت هفته دولت استفاده کرده و اثرات جنگ روانی دشمن را خنثی کنند.
در این مراسم بهمن خطیبی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قرچک معرفی شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.