حجت الاسلام محمد احمدزاده پنجشنبه شب در مراسم معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با بیان اینکه برای این نظام و انقلاب مرارت ها و زحمت های بسیار کشیده شده است افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هر کجا مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک داشته ایم کارها پیش رفته و هرکجا نیروها و مدیریت های بی حال، غیر انقلابی، بی تحرک و ضعیف داشته ایم کارها یا متوقف شده یا انحراف پیدا کرده است.
وی اظهار داشت: در کاشمر با توجه به حضور مدیر فعال و پر تحرک طی چند سال گذشته در بقاع متبرکه خدمات بسیار ارائه شده است.
وی از کاشمر به عنوان شهر بقاع متبرکه و شهر شهید مدرس نام برد و گفت: فعالیت های فرهنگی در بقاع متبرکه در خدمت ولایت و نشر قرآن و عترت است.
حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه شعار دولت تدبیر و امید قانون گرایی و احترام به قانون است افزود: کسی اجازه ندارد خلاف قانون حرکت کند و خارج از قانون به حریم موقوفات تجاوز نماید.
وی اظهار داشت: برای رونق گردشگری زیارت همه باید به نحو مطلوب خدمات ارائه کنیم و برای فراهم شدن زیرساخت های لازم در بقاع متبرکه نیازمند همکاری همه مسئولان هستیم.
فرماندار کاشمر نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر مسئولان بقاع متبرکه سیاسی شوند آسیب بسیار به مجموعه های شاخص تحت مدیریت آنان وارد خواهد شد گفت: همه باید این حساسیت را داشته باشیم که بقاع امامزادگان مراکز مقدس برای همه مردم هستند.
محمد علی نبی پور بر ارتباط و تعامل مدیران اوقاف با دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با توجه به املاک بسیاری که در این شهرستان دارد باید بستر را برای کارهای عمرانی دستگاه های اجرایی فراهم کند و مسئولین این دستگاهها و مردم نیز باید مراقب موقوفات باشند.
وی اظهار داشت: در همه حوزه ها باید تلاش کنیم منافع موقوفات در راستای نیت واقف هزینه شود.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام صادق خلیلی رئیس قبلی اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر قدردانی و حجت الاسلام حسین نیساری به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
کاشمر به عنوان یکی از 15 شهر وقفی کشور در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.