به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان بادستورکار تشکیل ستاد دهه فجر افزود: گام برداشتن دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور مایه دلگرمی و خرسندی دوستداران نظام و نگرانی دشمنان خواهد شد.
وی اضافه کرد: مسئولان در دهه مبارک فجر، خدمات نظام را که توسط دولت تدبیر و امید دراین شهرستان صورت گرفته به عموم مردم اطلاع رسانی کنند تا روحیه امید و نشاط در جامعه بیش از پیش افزایش یابد.
وی اظهارکرد: همه مدیران نهادها و ادارات وظیفه دارند ازطریق روابط عمومی های خود به همه دغدغه ها و مطالبه های مردم در فضای مجازی پاسخ دهند.
فرمانداردیلم، امنیت کشور را مرهون و مدیون قطره قطره خون شهدا و جانفشانی رزمندگان دانست و افزود: همگان در قبال حفاظت از ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا مسئول هستند.
وی گفت: با توجه به تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، برنامه های این دهه رنگ وبوی فاطمی داشته باشد.
اسماعیلی اظهارکرد: در حوادث و جریاناتی که در کشور رخ داد، مردم شهرستان دیلم همانند گذشته پشتیبان نظام و انقلاب و دولت بودند و هیچگونه ناآرامی و بی نظمی دراین منطقه وجود نداشت.
وی با تقدیر از هوشیاری مردم این دیار بویژه لنجداران و بازاریان گفت: مردم غیور و متعهد این شهرستان خود را از معاندان نظام جدا می دانند و مطالبه های خود را در زمینه کالای همراه ملوان در کمال آرامش و منطقی مطرح کردند.
امام جمعه بندر امام حسن گفت: اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت به مردم وظیفه ای است که دستگاههای اجرایی باید به آن عمل کنند.
حجت الاسلام سید محمد موسوی افزود: دستگاههای اجرایی باید عملکرد و فعالیت های حوزه های خود را از طریق مساجد، فضای مجازی و رسانه ها اطلاع رسانی کنند.
بخشدار امام حسن گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این بخش انتظار دارند اجرای طرح بوستان های امید که از مطالبه های آنان است شتاب گیرد.
کریم خلیفه لیراوی افزود: افتتاح بوستان شهدای گمنام و اجرایی شدن مخزن ذخیره سازی آب امام حسن از مهم ترین طرح های عمرانی در دهه مبارک فجر این بخش است.
در این جلسه عباس امید رئیس آموزش وپرورش دیلم به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان معرفی شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.