به مناسبت هفته دفاع‌مقدس 4 واحد مسکن مددجویی به صورت نمادین در روستایی ییلاقی اورماملال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر،  به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلیمن عبدالهی امام جمعه، صیادی بخشدار مرکزی، جناب سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان 4 واحد مسکن مددجویی به صورت نمادین در روستایی ییلاقی اورماملال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالهی امام جمعه شهرستان در آیین بهره برداری از این واحد های مسکونی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: باید شکر گذاری کنیم از رهبری که می فرمایند مردم ولی نعمت ما هستند

وی افزود: ما انقلاب را برای مستضعفان که عزت و شرف ما هستند انجام داده ایم و تقدیر و تشکر می‌کنیم از حکومتی که وظیفه خود می داند تا برای مردم محروم و نیازمند سرپناه بسازد.

همچنین سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز بیان داشت: برای اجراء و بهره برداری این 4 واحد مسکن مدد جویی به متراژ 200 متر مربع ،بالغ بر 1 میلیاردو یک صد میلیون ریال از محل اعتبارات هدیه رهبری هزینه شده است.

وی افزود: سهمیه سپاه ناحیه رضوانشهر 50 واحد مسکن مدد جویی بوده که با افتتاح این 4 واحد تمامی 50 واحد  مورد بهره برداری و تحویل به مددجویان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.