به گزارش ایرنا، ناخدا یکم ستاد رحیم قیطاسوند روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در سیرجان افزود: تنها در سایه همدلی و تلاش مضاعف مردم و مسئولان می توان این هجمه روانی دشمن را بی اثر کرد.
وی اضافه کرد: برای خسته کردن دشمن باید از هیچ کوشش و همدلی فروگذار نبود و به دنیا ثابت کرد هرچه قدر هم استکبار بخواهد نمی تواند این ملت را از صحنه خارج کند.
ناخدا یکم قیطاسوند منطقه سیرجان را دارای موقعیت ویژه پشتیبانی دریایی عنوان کرد و گفت : وجود 2 مرکز بزرگ نیروی دریایی ارتش که در همه مقاطع زمانی به تربیت نیروی انسانی دلاور و پشتیبانی لازم اهتمام دارند برای بالا بردن ضریب امنیت از اهمیت خاصی برخوردار است .
وی همچنین از ارتقای مرکز پشتیبانی دریایی سیرجان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : با انجام این مهم بخش عظیمی از امکانات موجود نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به مرکز پشتیبانی سیرجان واگذار می شود.
در این مراسم از خدمات و تلاشهای ناخدا شهرام منصوری مقدم فرمانده پیشین پایگاه پشتیبانی ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در سیرجان تجلیل و امیر دریادار دوم افشین اسکندر زاده به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
سیرجان در 170کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.