شهباز حسن‌پور با اشاره به نشست خود با مهندس «بازرگانی» معاون وزیر نفت و مهندس «مومنی» رئیس شرکت گاز کشور پیرامون گازرسانی به مناطق روستایی سیرجان و بردسیر بصورت LPG، گفت: این طرح برای اولین بار در کشور و به‌صورت پایلوت توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های وزارت نفت اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح با پیشنهاد بنده مطرح و دستور کارشناسی و محاسبات اولیه توسط معاون وزیر صادر شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز به نشست خود با مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان کرمان اشاره و اظهار کرد: کاهش فقر در بین گروه های هدف تحت حمایت بهزیستی ضرورت دارد، لذا باید تمام امکانات شهرستان‌های سیرجان و بردسیر برای استقلال و توانمندسازی 10درصد معلولین و مددجویان بسیج شود.

وی از پرداخت وام تا سقف ٧٠ میلیون تومان به ازای هر نفر به کارآفرینانی که مددجویان بهزیستی را بکارگیرند، خبر داد و بیان کرد: طبق توافق ٥٠ میلیون تومان این تسهیلات توسط بهزیستی و ٢٠ میلیون تومان توسط نماینده سیرجان و بردسیر تامین خواهد شد.

حسن پور مطرح کرد: کاملا آماده‌ام که با حمایت‌های لازم از بهزیستی استان، حداقل ١٠ درصد از مددجویان بهزیستی، تا پایان سال در حوزه‌های اشتغال و مسکن برای همیشه تعیین تکلیف شوند.

وی اعلام کرد: قول داده‌ام که ٥ میلیارد تومان وام جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان در اختیار بهزیستی استان قرار دهم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بازدید چند روز اخیر خود از شرایط زندگی مددجویان و مشکلات عدیده ی این عزیزان خواستار تعیین و تکلیف وضعیت واگذاری زمین به مددجویان بهزیستی در سیرجان و بردسیر شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 973042
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.