به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، 'علیرضا رزم حسینی' در شورای مدیران ستادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نجیب و شریف دیار کریمان توفیق بزرگی برای من بود افزود: روز معارفه ام وعده دادم که خود را وقف عمران و آبادانی دیار کریمان کنم.
وی ادامه داد: در این راه با همراهی و همدلی مردم، مسئولان، ائمه جمعه، فعالان سیاسی و اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بستم.
وی با بیان اینکه قصد ادامه کار در دولت دوازدهم را نداشتم اما وزیر محترم کشور اصرار به ادامه فعالیت بنده را در این دولت داشتند، تصریح کرد: در همین راستا با انگیزه ای بیشتر به ادامه کار مشغول شدم.
استاندار گفت : اما اکنون به دلیل برخی مسائل و مشکلات خانوادگی که بیم آن داشتم تاثیرمنفی در انجام وظایف داشته باشد، مصمم به کناره گیری شدم و به طور کاملا داوطلبانه تقاضای کناره گیری کردم که البته در هر موقعیتی سرباز نظام و انقلاب بوده و خواهم بود.
رزم حسینی در پایان از حمایت های بی شائبه دولت، وزیران و نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در مدت مسئولیت خود در روند اجرای طرح و برنامه های توسعه گرایانه استان قدردانی کرد و افزود: تا زمان اعلام و تعیین جانشین چون سابق به فعالیت خود ادامه خواهم داد.
وی گفت: بدون این همدلی و همگرایی امکان انتخاب استان کرمان به عنوان استان الگو در کشور وجود نداشت و باید این راه را همانند قبل با قوت ادامه داد.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.