به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی فرمانداری کهنوج، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل روز پنجشنبه در این آیین گفت: اولین کشتارگاه صنعتی جنوب کرمان با ظرفیت کشتارروزانه 500راس دام سبک و سنگین در زمینی به مساحت سه هزارمتر مربع و اعتبار 80 میلیارد ریال احداث می شود.
سید امین جوادی افزود: الگوی اقتصاد مقاومتی، نجات دهنده کشور عزیزمان ایران است از این رو همه ما اینجا جمع شدیم تا سرمایه هایی که در اصل مال مردم است در جهت رشد و شکوفایی کشورمان به کار بگیریم.
وی اظهار کرد: اولین فعالیت معین اقتصادی شهرستان کهنوج امروزآغاز شد و بزودی طرح های زیادی را در این شهرستان کلنگ زنی خواهیم کرد.
وی بابیان اینکه تمام ظرفیت موسسه ملل در این شهرستان به کارگرفته خواهد شد ، افزود: بزودی شاهد شکوفایی اقتصادی در این شهرستان خواهیم بود و این شهرستان جایگاه اصلی خود را پیدا خواهد کرد.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل از تشکیل دفاتر اجرایی و عمرانی این معین اقتصادی تا چند روز آینده در کهنوج خبر داد و افزود: شعار این موسسه با مردم و برای مردم است از این رو افتخار می کنیم که در این جا هستیم.
***
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: معین های اقتصادی زمینه تحقق هر چه سریعتر شعار اقتصاد مقاومتی رهبری را فراهم می کنند
احمد حمزه امن دعوت از سرمایه گذاران و شرکت های اقتصادی جهت سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج افزود: مسئولان با تمام توان از این سرمایه گذاران حمایت می کنند تا شاهد پیشرفت منطقه باشیم.
فرماندار کهنوج هم در این آیین ضمن تقدیر از استاندار کرمان در زمینه الگوی اقتصاد مقاومتی، گفت: با فعال کردن معین های اقتصادی منطقه دنبال ریشه کنی فقر می باشیم.
وحدت عیدی از مردم خواست همان طور که معین اقتصادی ملل به مردم اعتماد کرده است مردم نیز به این معین اقتصادی هم اعتماد کنند.
جنوب استان کرمان با هفت شهرستان فاقد کشتارگاه صنعتی بوده است و در حال حاضر سه کشتارگاه جیرفت، عنبرآباد و کهنوج در این منطقه فعالیت می کنند و 4 شهرستان این منطقه شامل شهرستان های فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه گنج فاقد کشتارگاه می باشند.
جنوب کرمان 140 هزار راس گاو و گوساله،20 هزار نفر شتر، 2 میلیون راس دام سبک و در مجموع بیش از 2 میلیون و 200 هزار راس واحد دامی دارد که فاقد کشتارگاه صنعتی است.
مرکز شهرستان کهنوج در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.