هاشم مظفری روز چهارشنبه در نشستی با مدیران مالی دستگاههای اجرایی استان افزود: از این میزان 300 میلیارد ریال به صورت نقد و 420 میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه اسلامی بود که با سر رسید مشخص برای پرداخت اعتبارات عمرانی انجام یافته است.
او اظهار کرد: تا پایان تیرماه تمام اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1395 باید جذب شود و امیدواریم تا پایان مهلت مقرر تمام اعتبارات سال 95 جذب شده و مانده برگشتی اعتبارات تملک را در استان نداشته باشیم.
وی افزود: علاوه بر اعتبارات عمرانی استانی ، مبالغ زیادی نیز از محل اعتبارات ملی بصورت نقد و اسناد خزانه اسلامی در اختیار دستگاههای اجرایی استانی قرار گرفته و بر اساس موافقت نامه های صورت گرفته برای اجرای طرح های عمرانی در سطح استان مورد استفاده قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دارایی اردبیل ، مظفری تشریح کرد: با تلاش مسوولان استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و حضور فعال آنها در کمیسیون های برنامه و بودجه و عمران مجلس و سایر کمیسیون ها ، اعتبارات عمرانی مصوب استان در سال 1396 به 2.5 برابر افزایش یافته است.
او گفت: ضروری است در فصول کاری و در شرایط مناسب آب و هوایی امورات عمرانی طرح های دولتی استان انجام شود و اعتبارات آن نیز با پیگیری های لازم جذب خواهد شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.