به گزارش ایرنا محمدجواد آذری جهرمی پنجشنبه شب در دیدار با نخبگان شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان با بیان این که شکاف طبقاتی حوزه ارتباط بین مناطق روستایی و شهری بیشتر حس می شود، افزود: با توجه به اتفاقاتی که در زلزله های اخیر رخ داد و همچنین پیگیری های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار ، در سفر یک ماه قبل خود به کرمان 90 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی ارتباطی در استان کرمان اختصاص یافت.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه یکهزار روستا در استان باقی مانده اند که مشکلات زیر ساختی ارتباطی دارند بیان کرد: بعضی از این مناطق سخت گذر است و مشکل برق دارند که مسئولان مربوط در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستند .
وی ادامه داد: ضعف ارتباطات در استان کرمان و عقب افتادگی از شاخص های ارتباطی به خصوص در مناطق کمتر برخوردار و مناطق محروم، در سال های گذشته بیشتر بوده است و دولت در 6 ماه گذشته تلاش کرده که تمامی شهرستان های استان کرمان به خدمات نسل سوم و چهارم موبایلی مجهز شوند و امروز این امر محقق شده است.
جهرمی همچنین با بیان اینکه بسیار خرسندم در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در کنار مردم شهید پرور کهنوج حضور دارم عنوان کرد: امروز انقلاب ایران به برکت حرکت مردم و رهبری امام راحل و در ادامه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مردم ، در دنیا حرف برای گفتن دارد.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: امروز نام جمهوری اسلامی ایران هراس بر دشمنان می اندازد چرا که آنها از ایران اسلامی واهمه دارند و به همین دلیل این کشور را تحریم می کنند.
وی بیان کرد: دشمنی غربی ها با ما ناشی از عزت ما است البته قدرت توان مردم و توان نظامی بی تاثیر نیست، اما آنچه قدرت واقعی ما را نشان می دهد قدرت ایدئولوژی ما است و امروز آنهایی که دشمن ما هستند تلاش می کنند مردم را از بدنه جمهوری اسلامی ایران جدا کنند.
وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور بنا دارند با سیاه نمایی، امید را از بین ببرند، چون دشمن ما که مشخص است از هر حیله و نیرنگی برای ضربه زدن به نظام تلاش می کند پس باید به آینده امیدوار بوده و وحدت داشته باشیم و برای توسعه همه جانبه کشور دست در دست هم بدهیم
وزیر ارتباطات گفت: امروز زمانی است که باید به توانمندی های خود نگاه کنیم و همچنین نگاهی به ضعف های خود در گذشته و حال داشته باشیم چون نگاه به داشته ها و نداشته ها باعث می شود یک پرواز خوب داشته باشیم.
همزمان با سفر روز گذشته رئیس جمهوری به استان کرمان تعداد زیادی از وزرا برای بررسی مشکلات و ظرفیت ها عازم شهرستان های این استان شدند و در این سفرها طرح های قابل توجهی به بهره برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی پروژه های زیادی آغاز شد.
جنوب استان کرمان با هفت شهرستان جمعیتی بیش از یک میلیون نفر را در خود جای داده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: بهنام احمدی
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.