به گزارش روز سه شنبه و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد در نشست هیات امنای ستاد دیه این استان، بر ضرورت ترویج فرهنگ کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد و افزود: در حال حاضر 545 خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند.
وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان را تا 700 خانواده افزایش خواهیم داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعداد زیادی از خیران به صورت خودجوش برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده های زندانیان بی بضاعت به میدان آمدند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال به عنوان الگوی جامعه اسلامی در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ورود و کمک هایی را به این بخش اهداء می کنند که بیانگر ایجاد فضای مناسب در راستای کمک به آسیب دیدگان جامعه در بخش کمیته امداد و خانواده زندانیان بی بضاعت است.
موحد بیان کرد: باید با کمک رسانه های استان کرمان از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در بعد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مساعدت به خانواده های زندانیان بی بضاعت حداکثر بهره را برد.
رئیس شورای قضایی استان کرمان گفت: نگاه و نگرش استاندار کرمان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را باید ستود و قدر دانست زیرا علیرضا رزم حسینی برای به میدان آوردن خیران تلاش می ‌کند.
وی ادامه داد: از هیچ بودجه دولتی در این رابطه استفاده نخواهد شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.