به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان علی حسینی نژاد ضمن تبریک سال 97 به عنوان سال 'حمایت از کالای ایرانی' افزود: از بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته تاکنون 32 هزار و 154 خانوار در قالب 124 هزار و 940 نفر و 287 هزار و 362 نفرروز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان پذیرش و اسکان داده شده اند.
وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های موجود برای اسکان و رفاه مسافران نوروزی و تامین امنیت مسافران و شهروندان در ایام نوروز استفاده شود تا با خاطره ای خوب استان کرمان را ترک کنند.
حسینی نژاد اظهار کرد: ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان در دوازدهمین روز از سال جاری پذیرای 6 هزار و هفت نفر مسافر در قالب یک هزار و 390 خانوار و 13 هزار و 816 نفرروز مسافر نوروزی بوده اند.
رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: وظیفه اعضای ستاد اسکان این است شرایطی فراهم کنند تا سفر و اسکان میهمانان در مکان های در نظر گرفته شده به نحو مطلوب انجام شود و مسافران نوروزی دغدغه ای در زمینه تامین امنیت مراکز اسکان نداشته باشند.
وی با اشاره به حضور میهمانان از استان های مختلف به استان کرمان اظهار کرد: بیشتر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان این استان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران و فارس هستند.
حسینی نژاد افزود: سرایداران و خدمتگزاران و عوامل اجرایی مدارس در زمینه اسکان مسافران نوروزی بیشترین ارتباط را با میهمانان نوروزی دارند و نوع برخورد، رفتار و عملکرد آنها می تواند در نگرش مسافران نسبت به فرهنگ استان کرمان تاثیرگذار باشد.
پنج هزار و 160 کلاس درس در قالب 441 مدرسه در 34 پایگاه اسکان و یکهزار و 500 نفر از فرهنگیان استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی از 24 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری، اسکان میهمانان نوروزی را در این استان بر عهده دارند.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.