به گزارش دریافتی ایرنا ،امید سلاجقه روز شنبه افزود : از 24 اسفند ماه سال گذشته تاکنون در مجموع 29هزارو پنج خانوار در قالب 111هزارو 541 نفر و 256هزارو 544 نفرروز مسافر نوروزی در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.
ی ادامه داد: اغلب میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران و فارس هستند.
به گفته سلاجقه در دهمین روز از سالجاری هشت هزار و 253 نفر مسافر در قالب 2هزار و 198 خانوار و 18هزار و 982 نفرروز مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تکریم و پذیرایی مناسب از مهمانان نوروزی را نشانه فرهنگ بالای مردم این استان دانست و تصریح کرد: باید مبنای کار اعضای ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان نیز بر مبنای حسن خلق و تکریم مسافران باشد.
براساس این گزارش ،پنج هزار و 160 کلاس درس در قالب 441 مدرسه در 34 پایگاه اسکان و یکهزار و 500 نفر از فرهنگیان استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی از 24 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری، اسکان میهمانان نوروزی را در این استان بر عهده دارند.
استان کرمان به دلیل قدمت بالای تاریخییکی از مقاصد مهم گردشگری کشور بشمار می رود .
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.