به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نمازجمعه جیرفت با تصریح جایگاه مهم سپاه در کشور، افزود: دشمنان دنبال حذف سپاه است چرا که این نهاد منافع آن ها را به خطر می اندازد.
وی ادامه داد: سپاه نیروی مردمی است از این رو مردم از این نهاد حمایت می کنند .
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان با اشاره بهسالروز ملی شدن صنعت نفت گفت : 2 خط فکری ملی گرایی و اسلام گرایی در انقلاب اسلامی وجود دارد که خط فکری ملی گرایی با رهبری مصدق و رویکرد منافع ملی منهای اسلام اهداف خود را به پیش می برد و در مقابل این گروه خط فکری اسلام گرایی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در محدوده اسلام و با هدف تشکیل حکومت جهانی است.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: دشمنان بدانند مصدق در حرکات خود موفق نشد و با بصیرت مردم حرکت انقلاب اسلامی روز بروز قوی تر پیش خواهد رفت و جریان کفر را رسوا خواهد کرد.
وی بیان کرد: برای محافظت از انقلاب باید بصیر بود و امروز خطر های مختلفیدر عرصه های گوناگون انقلاب را تهدید می کنند از این رو باید در این زمینه هوشیارباشیم.
امام جمعه جیرفت همچنین با بیان اینکه آزادی مطلق را نمی توان پذیرفت، گفت: برای رسیدن به کمال معنوی و قرب الهی انسان باید محدودیت هایی را بپذیرد و راه بلد در این زمینه دین است.
وی افزود: این محدودیت زمینه تکامل انسان را فراهم می کند از این رو اگر انسان در زندگی محدودیت های خدا را نپذیرد محدودیت شیطان را می پذیرد.
وی ادامه داد: مسئولان نباید با مسایل موسیقی، حجاب و استیضاح مشکلات جامعه را فراموش کنند از این رو همواره دنبال برطرف کردن مشکلات مردم باشند.
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.