به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور روز یکشنبه در جمع مردم و راهپیمایان 22 بهمن در میدان شهدای رفسنجان افزود: حضور شما مردم ولایی و شهیدپرور در این آیین حماسی ناشی از آگاهی به دین و مکتب تشیع است.
وی اظهار کرد: حضور مردم صحنه نشات گرفته از باور و یقین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد به ولایت فقیه است.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه انقلابی بودن مردم با حضور در صحنه های مختلف نظام مشخص می شود گفت: انقلابی ماندن مهم و اساسی تر است و این انقلابی ماندن موجب می شود انسان در همه اعمال و رفتارها خودش را نشان دهد.
حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: عمده مشکلات برآمده مربوط به برخی کم کاری ها است لذا باید سطح توانمندی و کارآمدی را بالاتر ببریم و سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید به مسائل اساسی در زمینه رفاه مردم، ازدواج، شغل و مسکن مردم توجه کنند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی این موضوع را بارها به مسئولان تذکر داده اند و افتتاح و بهره برداری از پروژه ها در شهرستان باید مشکلات اشتغال را برطرف کند و جوابگوی مشکلات مردم باشد لذا باید درصدد انجام کار اساسی باشیم که هزارن شغل را در بر داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: مس سرچشمه که بزرگترین معدن روباز در خاورمیانه و متعلق به مردم و سرزمین انقلابی رفسنجان است کمترین اشتغال از رفسنجان را داشته است.
امام جمعه رفسنجان گفت: باید اشتغال در این مجتمع صنعتی مس سهم زیادی از مردم رفسنجان حضور داشته باشد و نباید حالت بدبینی در مردم ایجاد شود.
وی یادآور شد: دود این کارخانه با همه آلایندگی های هوا، زمین و آب که به همراه دارد باید کاهش یابد و در کنار آن از اشتغال حداکثری مردم در این مجتمع استفاده شود.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: بهنام احمدی *
3029/7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.