به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی روز یکشنبه در آیین باشکوه گرامیداشت 22 بهمن و در جمع مردم شهرستان جیرفت افزود: آرمان و هدف رهبران آزادی بخش جهان اسلام که در راه آزادگی به شهادت رسیدند این بود که همه ملت مسلمان بگویند، لبیک یا حسین و از هیچ قدرتی نهراسند.
وی به ارتباط بین امام خمینی (ره) و مردم تهران در زمان تبعید ایشان در نجف اشرف تصریح کرد: من از سرزمینی آمده ام که تمام نیروهای انقلابی اش را به شهادت رساندند و خانواده های آنها را به اسارت بردند.
رئیس رادیو تلویزیون های اسلامی عراق به حملات گروه تروریستی داعش در خاک عراق اشاره کرد و گفت: بیش از 90 کشور از داعش حمایت کردند اما این مردم انقلابی ایران بودند که به فریاد ما رسیدند.
وی ادامه داد: اگر ملت شریف ایران لبیک ما را استجابت نمی کرد، کربلای دیگری به وجود می آمد و هیچ اثری از عتبات عالیات باقی نمی ماند ،اما مقام معظم رهبری، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، دولت و مردم ایران به ما کمک کردند تا توانستیم بر داعش پیروز شویم.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، فرمانده عزیز ما سردار سلیمانی و همه سربازان انقلابی ما زنده هستند که ما توانستیم در قرن 21 بنی امیه را شکست دهیم.
وی بیان کرد: دست تک تک ملت ایران را می بوسم و به همه نیروهای جهادی که از جیرفت به عراق آمدند ادای احترام می کنم.
مردم ولایتمدار جیرفت امروز با حضور کم نظیر و گسترده خود در راهپیمایی و مراسم گرامیداشت 22 بهمن، یک بار دیگر وحدت، همدلی و حضور خود را به جهانیان نشان دادند.
شهرستان جیرفت در 240 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: نجمه حسنی*
7429/7450/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.