به گزارش ایرنا، آیین راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمان در حالی از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا آغاز شد که خیابان های مسیر راهپیمایی مملو از جمعیت وفادار به انقلاب و نظام اسلامی بود.
حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و مسئولان فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم کرمان جلوه ای زیبا به راهپیمایی 22 بهمن در این شهر داده بود.
حضور چهره های شاخص سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و احزاب و تشکل های مختلف سیاسی در کنار هم نمونه ای از وحدت ملی و پایبندی به ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی و نظام را به منصه ظهور رساندند.
با گذشت ساعتی از شروع راهپیمایی مردم در طول مسیر از خیابان های اطراف به خیل عظیم راهپیمایان می پیوستند.
ورزشکاران با لباس ورزشی و رزمی در بین جمعیت شعار می دادند و به نوعی با آرمان های نظام و انقلاب تجدید بعیت و میثاق می کردند.
خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه های استان کرمان نیز پیوسته به دنبال سوژه های خبری بودند و با اقشار مختلف مردم در مورد این روز بزرگ صحبت می کردند.
اهالی 150 منطقه استان کرمان نیز امروز در حضوری خودجوش و زیبا عشق به وطن را در راهپیمایی 22 بهمن را هجی کردند.
تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2 هزار و 500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.
خبرنگاران: سمیه حسن شاهی و حامد سالاری ** انتشار: نجمه حسنی*
7440/3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.