محمد قسیم عثمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی باعث ناامیدی دشمنان نیز خواهد داشت.
عثمانی اضافه کرد: ٢٢ بهمن یادآور موفقیت ملت ایران بر حکومت ستمشاهی و قدرت طاغوت است و زنده نگه داشتن آن نماد اقتدار و انسجام ملی به شمار می رود.
وی با بیان اینکه امسال حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد، اظهار کرد: برجسته بودن این نماد ملی ضرورت دارد زیرا دشمنان ملت به آن چشم دوخته اند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه اقتدار و انسجام ملی ما برجسته تر و نمود بیشتری داشته باشد، دشمنان مثل همیشه ملزم و مجبور به عقب نشینی و به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی به عنوان یک قطب و قدرت در منطقه می شوند و چاره ای جز پذیرش ما بعنوان یک قدرت تأثیر گذار نخواهند داشت.
عثمانی بیان کرد: عموم مردم فرهیخته، آگاه و موقعیت شناس با حضور هوشمندانه خود در راهپیمایی عظیم ٢٢ بهمن، گام های استوارشان را در جهت تقویت کشور برای رفع مشکلات برمی دارند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.