به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این شهر اظهار کرد: از دستاوردهای انقلاب می توان به فناوریهای ارزشمند هسته ای اشاره کرد، پیشرفت هسته ای در دولتها کار بزرگی است که در این رابطه در کشورمان صورت گرفت.
وی افزود: پیشرفت در زمینه های مختلف علمی، علوم پزشکی و فناوری، تسلیحاتی، نظامی و ... که از دیگر دستاوردهای انقلاب است موجب شده که ایران اسلامی بر تارک دنیا بدرخشد.
وی در بخشی از سخنانش به تدبیر امام راحل مبنی بر تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره وبیان کرد: در بهمن ماه سال 66 این مجمع تشکیل شد و برکاتی بر این مجموعه وارد می شود، این مرجع علاوه بر تدوین و ترسیم سیاستهای کلی نظام به برخی اختلافات مجلس و شورای نگهبان رسیدگی می کند.
وی تصریح کرد: سازمانهای حقوق بشر در برابر ملت یمن که زیر آتش و خون زندگی می کنند چه پاسخی دارند جهان شاهد سوختن و نابود شدن این ملت است.
امام جمعه رفسنجان به مساجد اشاره کرد و گفت: در واقع سنگر و خاکریز اصلی انقلاب و نظام ما هستند و سرمایه اجتماعی و جامعه ما محسوب می شوند جوانان و نوجوانان به این مساجد روی آورند و کارها و عبادات خود را به مساجد ببرید.
وی همچنین خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند آمریکا به دنبال مشغول سازی جهان اسلام و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است و با انتقال داعش به افغانستان، به بهانه مبارزه با تروریسم می خواهند در افغانستان حضور داشته باشند در حالی که عامل و باعث همه جنایتها در افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان امریکا است.
رمضانی پور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان انجمن اسلامی اروپایی فرمودند جوان دانشجو باید خود را آماده تحولات و انتظارات زمان کنونی کند و یاداوری رسالت و وظایف های دانشجو از جمله پژوهش و تحقیق از جمله تاکیدات رهبر انقلاب بوده است.
وی گفت: نحوه حرف زدن ترامپ در مورد ایران عمق جهالت و نادانی و کینه خود را به شما مردم انقلابی و حزب الهی ایران نشان داد هرآنچه را که در کنگره آمریکا بیان کرد لیاقت خود و اطرافیانش هست ملت ایران این برچسب ها به آن نمی چسبد.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی انتشار : بهنام احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.