به گزارش ایرنا سردار محمد مطهری روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز بسیج رسانه در گلزار شهدای شهر کرمان افزود: اگر رسانه ها به امور نگاه انقلابی و جهادی داشته باشد در نشر مطالب مفید و تاثیرگذار، بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: مسئولان نیز باید به امور نگاه انقلابی داشته باشند تا مشکلات از بین برود.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مشکلات جزئی که اکنون در کشور وجود دارد با مدیریت جهادی و انقلابی قابل رفع است و همانطور که رزمندگان دفاع مقدس، در طول هشت سال جنگ تحمیلی اقدامات غیرممکن و نشدنی‌ را انجام دادند اکنون نیز می توان مشکلات را برطرف کرد.
وی با اشاره به عملیات کربلای پنج به عنوانه نمونه از اقدامات ناممکن و نشدنی‌ اظهار کرد: این عملیات با دشواری زیاد و علیرغم این ذهنیت که این کار نشدنی است به پیروزی رسید.
سردار مطهری از شهید احمدی‌ روشن نیز به عنوان یکی از افراد انقلابی نام برد و افزود: وی در حوزه علم و دانش انقلابی عمل کرد و تحریم ‌ها را در تامین دارو دور زد لذا دشمن از فعالیت مهم احمدی‌روشن غافلگیر شد.
وی به اغتشاش های اخیر اشاره و تصریح کرد: دشمنان از آشوبی جزئی در برخی شهرهای ایران خوشحال می ‌شود و دلیل این شادمانی، ترس از توسعه و گسترش نظام اسلامی ایران است.
اهالی بسیج رسانه به مناسبت سالروز بسیج رسانه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان اقدام به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا کردند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.