به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی عصر جمعه در جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد شغل در دولت یازدهم تا کنون ایجاد شده است که از این تعداد 35 هزار نفر در سهمیه استخدامی دستگاه های دولتی و مابقی از طریق اعطای تسهیلات زمینه اشتغال خانواده های جانباز و ایثارگر فراهم شده است.
وی ادامه داد: همچنان بیش از 67هزار نفر در مجموعه خانواده های جانباز و ایثارگر در نوبت اشتغال می باشند که پیگیر رفع این مشکل می باشم.
معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در کشور 12 درصد است ولی در مجموعه خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران رقم بیکاری چهار درصد می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سامان دهی گلزارهای شهدا در استان کرمان اشاره کرد و گفت: 860 گلزار شهدا در استان کرمان وجود دارد که 550 گلزار سامان دهی شده است.
وی افزود: عمده گلزارهای باقی مانده گلزارهای کوچک و چند مزاری هستند که ساماندهی آنها پس از تأمین اعتبار با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.
معاون رئیس جمهوری عصر روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد استان کرمان شد.
وی بدو ورود بعد از استقبال استاندار و برخی مسئولان استان کرمان با حضور در گلزاری شهدای شهر کرمان از طرح نورپردازی این مکان مقدس در دامنه کوههای صاحب الزمان (عج) بازدید کرد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه در میدان امام حسین (ع) جیرفت مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت و در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدا به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
وی در ادامه برنامه یک روزه خود از سه خانواده شهید، آزاده و جانباز دیدار و مشکلات این خانواده ها را بررسی کرد.
استان کرمان بیش از 6 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشار: بهنام احمدی *
/7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.