به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در دیدار با استاندار، مدیران کل ستادی و مشاوران استاندار کرمان افزود: توسعه با مدیریت اسلامی متشکل از نیروی انسانی قوی، همراه با اختیار کافی و بودجه مناسب تضمین می شود.
وی از استاندار کرمان به عنوان فردی جهادی، مخلص و کارآمد یاد کرد و ادامه داد: برای موفقیت در محدوده کار باید سه ضلع نیروی انسانی با انگیزه، اختیارات و مدیریت و بودجه را در اختیار باشد و در صورتی که هر کدام ا این اضلاع دچار مشکل شود، مدیران نیز در رسیدن به اهداف خود دچار مشکل می شوند.
وی عنوان کرد: هر مدیری برای موفقیت باید متناسب با حوزه مسئولیت های خود، اختیارات لازم را داشته باشد و اگر این اختیارات در اختیار مدیران اسلامی و جهادی قرار گیرد به شکلی درست، منطقی، حقیقی و با نظارت عالی ترین کسی که بر همه وجود ما ناظر است، منجر به انجام کار می شود.
وی یادآور شد: در استان کرمان بر مبنای شعار ولایت و توسعه و به کارگیری صحیح امکانات، نیروی انسانی، بودجه و اختیارات، تحولات بزرگی صورت گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دشمنان خارجی اجازه نداده اند که از تمام ظرفیت های اسلام استفاده کرده و کشوری پیشرفته و نمونه در تمامی عرصه ها در تابلویی روشن برای دنیا نشان دهیم زیرا از این موضوع می ترسند و از این رو است که هر روز در عرصه بین المللی مشکلی را برای ما ایجاد می کنند.
وی با تاکید بر اینکه شمه ای از مدیریت جهادی مدیران ما در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل مشاهده است، گفت: فرماندهان دوران دفاع مقدس همواره تلاش می کردند که کارهای خوب آنها از دوربین ها دور باشد.
وی افزود: وجود سلیقه های مختلف در جامعه موجب پیشرفت می شود و وجود این سلایق باید به نحوی باشد که منجر به تعالی جامعه شود.
امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: استانداری ها که یکی از مجریان انتخابات هستند، باید فرصتی را فراهم کنند که همه گروه ها حضور یابند و گروه های سیاسی نیز بدانند که هر کس از سوی مردم انتخاب شد، نماینده همه مردم است.
وی گفت: ما باید دست به دست هم داده و برای مردم و کشور با تمام ظرفیت کار کنیم زیرا جمهوری اسلامی با وجود همه وعده هایی که دشمنان به خودشان می دهند، هر چه جلوتر می رود، قوی تر می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: از ابتدای ورود به استان کرمان، همواره فکر می کنم که چکار باید کرد که موفق شویم و چه راهکاری را داشته باشیم که فرزندان انقلاب با وجود سلایق مختلف با هم نزدیک باشند.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از آنچه را که برای توسعه وحدت در استان کرمان مد نظر داشته ایم از سوی استاندار کرمان اجرایی شده و راه را هموار کرده است و باید این مسیر را دنبال کنیم.
وی تصریح کرد: معتقدیم فرهنگ و اقتصاد باید در جامعه و در کنار هم رشد کنند تا جامعه به پیشرفت و تعالی دست یابد و در این رابطه سربازان فرهنگی و سربازان اقتصادی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
وی بیان کرد: ساخت شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و یا آرمان شهر در حوزه اقتصادی باید همراه با توسعه فرهنگی باشد.
وی با تاکید بر اینکه کرمان شهر کریمان و نجیبان است، گفت: بی شک همه افراد کرامت و نجابت استان کرمان را دیده اند که این شهر به کریمان و نجیبان مشهور شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.